Showing posts with label goodtimes. Show all posts
Showing posts with label goodtimes. Show all posts
While looking out my window, watching the leaves break free from cold shivering trees, I drift back to you Cali... and although snow has yet to show, it allready feels like a lifetime ago that I last visited your warmth and sunshine and beautiful beaches. hmmm...and your beautiful, beautiful people.. the way they all make me feel so welcome...Monica, Adriana, Alarica..Rikke, Lillian and offcourse daddy Ram. Thank you so, so much for making my California summer so wonderful. I miss you
Oh London. I´ve got the blues...I miss you... I long for you... I want to go back...Right now. To your streets, to the people making them come alive, to the sounds, the smells, oh .. of just being. Darling, wonderful, delightful, exciting London.. I´ll see you soon

Når verdens beste Tina skal drikkes ut må det gjøres det på ordentlig. Du er så bra du Tina! Nydelig, både inni og utenpå. Og vi som står rundt deg, vi heier på deg og kjærligheten, gleder oss til bryllupet. Now... Listen to the music of the moment people, dance and sing
We're just one big family - And it's our God-forsaken right to be loved loved love love mmm.. love!!
Love always- jentene dine


Det er noe magisk med Oslovåren. Med folk og fe som våkner etter dvale, med sykler som sykles uten å smøres og sykkelvelter som resulterer i fine pauser.  Pusterom fra alt som kunne vært, men ikke er. Ved dammen på festningen er det lett å tenke, lett å være. Lett å finne håp og happiness. Også vanker det no seriøst kule birds der! Gakk Gakk lizm! Oslo. Verdens fineste by:)


Når verdens fineste Anne Line inviterer til sprudlevann og morgenmat så er det bare å takke ja. Nyte dagen og tenke over hvor heldig man er som har møtt ei som henne; sterk, stolt, modig, vakker, herlig- ..befriende ærlig. Jeg er så gla´for at vi har funnet hverandre søteste du. Hadde jeg vært en kar hadde jeg falt sporenstreks in love:) Digger deg og alle sprella dine! og gleder meg allerede til neste år. Se! Dette har brått kommet inn i rekken av ting som deff må bli tradisjon! Takk for en fab dag!
Hvorhen du går i li og fjell, en vinterdag, en sommerkveld med fjord og fossevell. Fra eng og mo med furutrær, fra havets bryn med fiskevær og til de hvite skjær. Møter du landet i trefarvet drakt, svøpt i et gjenskinn av flaggets farveprakt. Se, en hvitstammet bjerk oppi heien, rammer stripen med blåklokker inn. Mot den rødmalte stuen ved veien, det er flagget som vaier i vind. Ja, så hvit som det hvite er sneen, og det røde har kveldssolen fått, og det blå ga sin farve til breen, det er Norge i rødt, hvitt og blått. Tekst: Finn Bø, Bias Bernhoft og Arild Feldborg. Melodi:Lars-Erik Larsson.
Ja, vi elsker dette landet som det stiger frem. Furet, værbitt over vannet, med de tusen hjem. Elsker, elsker det og tenker, på vår far og mor,og den saganatt som senker drømmer på vår jord. Og den saganatt som senker drømmer på vår jord. Og vers 2 folkens! skjerpings:) Norske mann i hus og hytte,takk din store Gud!Landet ville han beskytte,skjønt det mørkt så ut. Alt hva fedrene har kjempet, mødrene har grett,har den Herre stille lempet,så vi vant vår rett. Har den Herre stille lempet,så vi vant vår rett. Neste år sitter den!:)

..og pluttselig, en gang i januar eller så.. så møtte jeg den snella her. Ei helt fab frøken som skulle vise seg å bli en kjær venn med et stort, stort hjerte, tøffe meninger og fine tanker verdt å merke seg. Darling Laila. Du er helt rå! Gleder meg til resten! Takk forresten for en helt underbar dag i botanisk hage! Let´s do it again real soon:)

 - du må ha no greier , sa han. Fine Felix, mens han plukka opp random props langs akerselva. Fineste Felixvenn. Tusen takk for at du stiller opp hele veien. Bokstavelig talt. Så utrolig glad for at du er i livet mitt. Love always

Psst. Barten kom forresten dit helt av seg selv. Sykt imponerende kaffebart-teknikk , Felix. #truestory

Family ties are precious things, Wowen through the years, Of memories of togeherness, Of laughter, love and tears.. Family ties are treasured things, And far though we may roam, The tender bonds with those we love, still pull our hearts towards home - Virginia Moore


Verdens beste dag med verdens fineste Tina.  Digger deg. Snille, varme, fine, gode Tina. Min sin :)
Når jeg var liten brukte min kjære mamma nesten hver vår tralle Blåveispiken av Paache og Foss for meg. Ikke en veldig kjent sang om blåveis, og ikke er det blåveis Klara Klok plukker heller, men det ligner. veldig. En dag Klara min skal jeg synge for deg.. Eller minne farmoren din på å gjøre det.. om blåveispiker og stille stier og tillitsfulle øyne. Klara fin min. Jeg elsker deg.

Beste Bernard har blitt så stor. Stor, stor gutt nå. Ikke Baby B lenger. Og tante synes det er rart. At tiden forsvinner litt etter litt, blir borte, erstattet med fine minner. Beste gutten, Emil style. Litt ramp, litt sta, veldig tankefull og ekstremt snillest. Mot alle. Store Bernard. Tantegutt.

Love is a many splendored thing, Love lifts us up where we belong, All you need is love! ..And good friends, and family. And cake. The occasional cake! ...Og en spesiell dag som feirer livet og kjærligheten, varmen og det å høre sammen.  Rett rundt hjørnet to år siden darlings. Happy soon anniversary :) Så glad for at jeg fikk ta del i deres fine, fine bryllyp. You guys rock
Endelig hjemme. Come what may. Jeg er hjemme. I byen min, i hjertet mitt. Å bare være til.Det er det Oslo er til.  Opplevelser. Livet mitt.Oslo, kjære Oslo, Du er best. Folk er folk. Folk er bra

Ever since I first met Forrest and Jenny in ´94, I always kind of felt that there was something rare and special about girls with that name. And I don´t know why, I truly don't, but all Jenny's I´ve met ever since i fell in love with the move have in one way or another just reminded me about Gumps Jenny. Fridas sister Jennie, no exception; so warm, so kind, so charming, lovely, giving and wonderful. Can´t wait to meet you again in the wedding Jennie, you rock!

Når verdens fineste Frida skal drikkes ut skjer det med smak. Og mmmm. Så digg. Så bra. Så kos! Furuholmens Ölskola ligger kun en kort båttur unna deilige Quality Spa & Resort i Strømstad og for de som lurer, ølsmaking funker som bare det på utdrikkningslag - for jenter og:) Smak med et åpent sinn og opplevelsene står i kø! Kirsebærøl funker for eksempel snasent med sjokolade og noen typer øl funker rett og slett ikke med reker. Who knew liksom!  FAB! TOTALLY FAB! Well done, Johanna, - og takk for en super tur fine gjengen :)