Showing posts with label photographerinthemaking. Show all posts
Showing posts with label photographerinthemaking. Show all posts
Grønlands Torg. Nesten. I alle fall litt, i alle fall close by. I byen. Og nesten litt som Veronica Maggios Sergels Torg, bare ikke. Men litt. Litt mitt torg. Som ..hm..Över plattorna på Sergels (...) torg, där himlen är tung av sorg, Jag väntar fast jag redan vet, Sänker mitt huvud ner..Om du skulle se tillbaks nån gång- Har allt gått till noll..Nu faller regnet över oss, men filmen börjar om och om - Det skal bli et fint år. Jeg har Grønlands torg. Og birdsa. Og fineste vennene, og det blir straks vår!



vi visste det ikke da, søteste Kristine, at du skulle bli mamma til en helt wonderful, perfekt nyttårsbaby:) Manglende snø og kuldegrader lurte oss kanskje til å tro at frøkna skulle komme noe før...eller senere.. hm:) men hun kom akkurat når hun skulle, lille prinsessa. Masse til lykke både til deg og mannen, og velkommen til verden til den lille! it was a fun-soon-to-be-a-mama-shoot:) Gleder meg til å møtes på nyåret! Stor kos



når man er så heldig å leve et av verdens tryggeste land og ha verdens fineste tanteunger,og (!) det er blåbærsesong... Vel, da har man vel ikke med annet enn å være takknemmelig da:) For at man er trygg og varm og elsket- og mett på mat og bær:) Jeebers livet, jeg er så takknemmelig:) For alle de fine dagene med de fineste i livet mitt. For blåbærskog og kjente stier.
Takk for at du farer så fint med meg, til tross for bassilusker og ørebetennelser og midlertidig horesontal. Takknemmelig.
- kan jeg ta bilde av deg, spurte jeg om og om igjen, for uansett hvor jeg snudde meg den kvelden så var det fab kids i fab kostymer... og kidsa bare - seff! Fine ungene- ungdommene- nesten voksne, men still kids. Tenk å kunne skape seg en verden der alt er lov. Å være som en er, eller vil være:) Lek, lær, vær! Kudos to you:) well done! 

Ai, herlige køben og smukke Laila og smukke Jørgen! Herregud for no´fine folk! Tusen takk for en fantastisk helg i deilige Danmark fininger. Kommer snart tilbake:) Dere to ass! wow:) gleder meg til fortsettelsen
Oslo, kjære fine, fantastiske, deilige Oslo. Alltid der du, som et friskt varmt pust. Med spennende folk og vibrerende gater og ..innimellom stille lys. Jeg digger deg fineste byen min. Alltid. Takk for så mange magiske øyeblikk. Gleder meg til fler.
While looking out my window, watching the leaves break free from cold shivering trees, I drift back to you Cali... and although snow has yet to show, it allready feels like a lifetime ago that I last visited your warmth and sunshine and beautiful beaches. hmmm...and your beautiful, beautiful people.. the way they all make me feel so welcome...Monica, Adriana, Alarica..Rikke, Lillian and offcourse daddy Ram. Thank you so, so much for making my California summer so wonderful. I miss you
Wow! de to her altså! For noen fabelaktige fininger, for en dag -  for et vakkert, vakkert bryllup! Ekte og nært..med mørk skog badet i solskinn, lyse stier ...fulle av summende mygg akkopagnert av lykkelig latter og rørte tårer. .. true magic for en fotograf in the making altså :) Tusen, tusen takk for at dere valgte meg, for tilliten og for øyeblikkene! Hundre ganger hurra for fantastiske dere:) Ønsker dere alt godt inn i fremtiden Herr og Fru Einbu <3


Wonderful, delightful California. Thank you so much for treating me and my camera so, so well. The beaches, the people, the almost indian summer going on. I´m enjoying it. Truly enjoying it as I´m m quietly observing the people, feeling the sun on my back, smelling the ocean as the cooling breeze from it gently makes the air better to breath in. Walking along the beaches, taking it all in I can't help thinking about how incredibly lucky I am. Life. Soo good!