Showing posts with label weddingparty. Show all posts
Showing posts with label weddingparty. Show all posts
Når vi først begynte å snakke om det, at jeg skulle være bryllupsfotograf for fineste Peder og Karo så tenkte jeg litt sånn..-wow..for en dag det kommer til å bli:).. og shit.. kommer jeg til å klare dette alene? Jeg bestemte meg for å ta med en fotograf til på laget, og er glad for det:) For for noen locations- for et velplanlagt, vakkert bryllup...gammel seilskute i strålende solskinn, nydelig brud og kjekk brudgom!Blir ikke stort bedre enn det:) Kjære Peder og Karo- jeg tror dere ville være alle fotografers drøm! Takk for at dere valgte meg


Wow! de to her altså! For noen fabelaktige fininger, for en dag -  for et vakkert, vakkert bryllup! Ekte og nært..med mørk skog badet i solskinn, lyse stier ...fulle av summende mygg akkopagnert av lykkelig latter og rørte tårer. .. true magic for en fotograf in the making altså :) Tusen, tusen takk for at dere valgte meg, for tilliten og for øyeblikkene! Hundre ganger hurra for fantastiske dere:) Ønsker dere alt godt inn i fremtiden Herr og Fru Einbu <3