Showing posts with label fotostudent. Show all posts
Showing posts with label fotostudent. Show all posts
Når vi først begynte å snakke om det, at jeg skulle være bryllupsfotograf for fineste Peder og Karo så tenkte jeg litt sånn..-wow..for en dag det kommer til å bli:).. og shit.. kommer jeg til å klare dette alene? Jeg bestemte meg for å ta med en fotograf til på laget, og er glad for det:) For for noen locations- for et velplanlagt, vakkert bryllup...gammel seilskute i strålende solskinn, nydelig brud og kjekk brudgom!Blir ikke stort bedre enn det:) Kjære Peder og Karo- jeg tror dere ville være alle fotografers drøm! Takk for at dere valgte meg


BYGDØY



Så! fotostudent in the making:) Fotostudent med for dårlig tid, for høyt frustrasjonsnivå og for mange tanker i hodet til å finne tiden til å dele. Men nok er nok:) It´s time! Sharing is caring, og jeg bryr meg om det jeg driver med:) Digger det jeg driver med! Kamera er gøy, lys er gøy, flinke modeller er stas! Nok regler om kamera og teknikk for en stund, på tide å finne tilbake til gleden ved å fange øyeblikk. Det handler om å se... og jeg ser igjen. Ut mot havet liksom.) Stay tuned. R